در شرایط معاصر، آنچه که پیش روی سازمان‌های فعال در عرصه بین المللی قرار دارد تدوین برنامه برای ایجاد تحول و شناخت ویژگی‌ها و چگونگی تحقق آن،تعیین مسیر‌های توسعه،شناخت نیاز‌های بازار و مدیریت بر آینده و زمان است که سیستم‌های مدیریتی را نیز در برمی‌گیرد.

افتخار دارم به اطلاع برسانم که همگان با رویکرد جهانی به سوی نظام‌های مدیریت متمرکز و یکپارچه و تجربه و قدمت در حدود بیست سال فعالیت در صنایع گوناگون، خط مشی خود را تامین نیازمندی‌های بخش‌های مختلف صنعت و خدمات کشور در زمینه ارائه خدمات مشاوره، راهبری، آموزش، پیاده سازی و ممیزی سیستم‌های مدیریت قرار داده‌ایم.

مفتخرم که امروز، اهدافمان در OSP به صورت مستقیم با موفقیت مشتریانمان گره خورده و موفقیت مشتریانمان موفقیت ما را تنظیم میکند.

خوشحالم که سابقه طولانی OSP با سرمایه انسانی درخشان در هم آمیخته شده و مسیر توسعه و موفقیت مشتریانمان را ترسیم کرده است.

مدیریت و کلیه کارکنان OSP متعهدند تا بهترین و بهینه‌ترین خدمات و مشاوره را در تمام زمینه‌های سیستم‌های مدیریتی و همکاری با شرکت‌های مختلف گواهی دهنده را به شما عرضه نمایند. در همین جا متعهد می‌گردیم که نیاز‌های شما در اسراع وقت، و بالاترین کیفیت و حداکثر رضایتمندی بر‌آورده سازیم. این موفقیت ممکن نخواهد بود، مگر با تعامل سازنده شما و استفاده از نظرات و آشنایی با نیاز‌های شما.

معتقدم که هر انتقادی از سوی مشتریان، شایسته بررسی و توجه جدی و واقعی از سوی ماست. به همین دلیل هر انتقاد و نظری از شما را پله‌ای برای موفقیت خودمان می‌دانیم، بنابراین در خواست دارم تا ما را از نظرات و انتقادات خود محروم نفرمایید.

برای ادامه همکاری میان شما و OSP کافی است با یکی از روش‌های ارتباطی با ما تماس بگیرید. افتخارمان پاسخگویی به شما است. به امید آنکه با تلاش روز افزون خود بتوانیم در آینده منشاء اثرات و خدمات شایسته و ارزنده در بخش‌های مختلف صنعت و خدمات شایسته و ارزنده در بخشهای مختلف صنعت و خدمات کشور باشیم.

با آرزوی توفیقات الهی
رئیس هیئت‌مدیره
ماهان باوند سوادکوهی