امروز 14 اردیبهشت 1403 ساعت 04:15

تعداد بازدیدکنندگان 123999 نفر

Search
Close this search box.

روز ارتش گرامی باد

روز ارتش

نام‌گذاری روز 29 فروردین‌ماه به نام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به درایت حضرت امام خمینی(ره) که به فرموده ایشان: “ارتش، اساس و رکن استقلال کشور است” نقطه عطفی در تاریخ کشورمان بوده است.

روز ارتش یادآور حماسه ها و از خودگذشتگی فرزندان غیور و دلاور ایران سرفراز است که با جان و دل خویش از مرزهای این مرز و بوم حراست کردند و در تمامی سختی ها و دشواری ها مردم خویش را ترک نگفتند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان ارتشی خودکفا در عرصه نظامی با خوداتکایی و خودباوری داخلی، با تقدیم ۴۸ هزار شهید گلگون کفن در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی برای اقتدار و دفاع از تمامیت ارضی کشور عزیزمان، جان در طبق اخلاص گذاشت. آنچه که امروز بدان می‌بالیم مرهون حماسه آفرینی و پایمردی شجاعانی است که در ۸ سال دفاع مقدس از کارزاری شگرف و در مقابل تمامی قدرت‌های روز جهان آبدیده شدند و سربلندی و افتخار را برای میهن عزیز خویش به ارمغان آوردند.

شرکت OSP، فرارسیدن این روز بزرگ را به غیور مردان ارتش که مرزهای ایران عزیزمان را امن، آسمان و دریا و زمین‌مان را مصون و دل هایمان را مستحکم از قدرت و عزتشان کرده‌اند تبریک عرض نموده و از زحمات این عزیزان تقدیر می‌نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه

از آخرین مطالب علمی در حوزه مدیریت با خبر شوید!