امروز 28 فروردین 1403 ساعت 10:08

تعداد بازدیدکنندگان 120449 نفر

تسلیت شهادت حضرت امیرالمومنین علی(ع)

حضرت علی

اینک که در شب­های پر برکت قدر بار دیگر توفیق عبادت و بندگی و بهره­گیری از معنویات خوان گسترده الهی نصیب همه بندگان شده، با یاد بزرگ مرد تاریخ بشریت حضرت امیرالمومنین علی(ع)، زیر باران رحمت “لیله القدر” می­ایستیم تا جان­هایمان تطهیر شود تا شاید به مضمون قدر که می­گویند «از هزار ماه برتر است.» دست یابیم؛ گرچه ما را بر عظمت و شناسایی آن راهی نیست.

شهادت امیر خوبی­ها، حضرت امیرالمومنین علی(ع) این مظهر عدالت، آزادگی و جوانمردی گویای عظمت و جاودانگی امامی است که در سرتاسر عمر پر برکتشان بدون هیچ دلبستگی به لذایذ دنیوی پاسدار اخلاق، حرمت و کرامت انسانی بودند و مظلومانه با شمشیر تحجر و جهالت شهید شدند.

مولای متقیان حضرت علی (ع)، مولود کعبه، نخستین شهید محراب، حقیقتی بزرگ و جاودانه، مظهر عدالت و مردانگی است. حضرت علی (ع) نماد تمام پاکی ­ها و عدالت طلبی های بشریت است که با شمشیر جهالت و تحجر به شهادت رسید و درس حق طلبی و آزادگی را نه تنها به پیروانش بلکه به تمامی انسان ها آموخت.

شرکت OSP، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ضربت خوردن امیرمومنان علی (ع) و شهادت جانسوز خورشید فروزان امامت و ولایت، توفیق بهره مندی از عنایات و الطاف ویژه حضرت حق در شب­های قدر را از خداوند منان مسئلت می­نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه

از آخرین مطالب علمی در حوزه مدیریت با خبر شوید!