امروز 1 اردیبهشت 1403 ساعت 14:17

تعداد بازدیدکنندگان 121371 نفر

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایسنا، سید محسن دهنوی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس خطاب به مسئولین اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

غلامعلی کوهساری نماینده رامیان به رئیس جمهور و وزرای جهاد، صمت، کشور: لزوم تامین آرد نانوایی های استان گلستان به ویژه شهرستان های حوزه انتخابیه.

قدرت الله شلمزاری نماینده کوهرنگ به وزیر ورزش: ضرورت رعایت عدالت در تقسیم بودجه وزارتخانه و تکمیل طرح های نیمه تمام استان چهارمحال و بختیاری.

فرهاد بشیری نماینده پاکدشت به وزیر راه: ضرورت تسریع در بهینه سازی راه های مواصلاتی شهرستان پاکدشت و لزوم تسریع در بهره برداری از طرح کمربندی ملی جنوبی این شهر.

علیرضا نظری نماینده خمین به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تدوین آیین نامه اجرایی نظام رتبه بندی معلمان

غلامعلی کوهساری نماینده آزادشهر به وزرای جهاد کشاورزی و نیرو: ضرورت کاهش ساعات قطع برق چاه های کشاورزی در استان گلستان و شهرستان های حوزه انتخابیه، همچنین به رئیس جمهور و وزرای جهاد کشاورزی و صمت مبنی بر لزوم رسیدگی اقلام و اجناس مورد نیاز مردم در سطح جامعه، به وزیر جهاد کشاورزی درباره ضرورت افزایش توجه به مشکلات دامداران و مرغداران در تامین نهاده های دامی و زنبورداران در تامین شکر، به وزیر آموزش و پرورش مبنی بر لزوم حل مشکلات فرهنگیان از جمله اجرای رتبه بندی آنان بدون برگزاری آزمون تعیین وضعیت نییروهای سوادآموزی و نیروهای خرید خدمت.

بهروز محبی نماینده سبزوار و ۳۱ نماینده به وزرای امور اقتصادی، جهاد کشاورزی، صمت: لزوم تسریع در ساماندهی بازار و کنترل قیمت ها.

عباس مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت پرداخت به موقع حقوق معلمان حق التدریس، همچنین به ریاست جمهوری درباره ضرورت پرداخت آنی پاداش پایان خدمت فرهنگیان سال ۱۴۰۰ و جلوگیری از کاهش سرمایه دولت در بین بازنشستگان.

مرتضی محمودوند نماینده خرم آباد به رئیس جمهور: لزوم ممانعت از فروش اثر تاریخی هنگ سوار لرستان.

پرویز اوسطی نماینده قروه و ۱۲ نماینده به وزیر ورزش: لزوم تسریع در رسیدگی به مشکلات عدیده ورزش و جوانان در شهرستان های حوزه انتخابیه، همچنین به وزرای راه و کشور درباره ضرورت تسریع در تخصیص اعتبار و اصلاح مبلمان شهری قلعه قروه، با ۱۲ نماینده به وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر ضرورت تسریع در اجرای برنامه مناسب جهت مقابله با کانون تولید ریزگرد در اراضی ملی دشت چهاردولی.

حسین خسروی نماینده مردم بیرجند و ۲۶ نماینده به رئیس جمهور: ضرورت ساماندهی مبادله و انجام کولبری از طریق بازارچه های مرزی خراسان جنوبی، همچنین به وزیر بهداشت درباره لزوم تسریع در تکمیل بیمارستان شهرستان خوسف.

فرهاد بشیری نماینده پاکدشت به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تسریع در صدور احکام کارگزینی فرهنگیان با توجه به تصویب آیین نامه رتبه بندی توسط هیات دولت، به وزرای راه و کشور مبنی بر لزوم بررسی فوری علت خارج شدن قطار مسافربری مشهد- یزد و اتخاذ تدابیر لازم برای درمان حادثه دیدگان.

مهدی عسگری نماینده کرج به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت تقویت ذخایر اقلام حیاتی به ویژه گندم و ارتقای انگیزه کشاورزان جهت افزایش سطح زیر کشت و لزوم خرید حداکثری گندم تولید در جهت تامین امنیت غذایی کشور، به وزیر آموزش و پرورش مبنی بر ضرورت پرداخت بدهی معلمان اعزام به خارج و لزوم به پرداخت و تادیه مطالبات معلمان، به وزیر صمت درباره ضرورت تامین و تنظیم بازار کالاهای مصرفی پس از سیاست حذف ارز ترجیحی و تشدید نظارت بر تولیدکنندگان و عاملین فروش شرکت های تولیدی و توزیعی.

احمد مرادی نماینده بندرعباس به وزیر نیرو: لزوم تخصیص آب به کشاورزان از سدهای شمیل و نیان، همچنین به وزیر بهداشت مبنی بر لزوم رسیدگی کمبود خودروهای اورژانس زمینی و نبود اورژانس دریایی در جزایر استان هرمزگان، به وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر لزوم حمایت سازمان شیلات از موج شکن ها و اسکله های صیادی قشم.

حسین میرزایی نماینده اصفهان و ۱۶ نماینده به رئیس جمهور: لزوم کنترل تورم و افزایش توجه به وضعیت معیشت مردم، همچنین به رئیس جمهور مبنی بر لزوم توجه به دیدگاه های بازنشستگان در خصوص میزان و نحوه افزایش حقوق ایشان، به رئیس جمهور مبنی بر لزوم انحلال ستاد ملی کرونا با توجه به رفع اضطرار کرونا در کشور و اتخاذ تصمیم ها در مجاری طبیعی قانونی.

محمدحسن آصفری نماینده اراک و ۲۲ نماینده به رئیس جمهور: ضرورت توجه دولت به شرایط بحرانی کارخانه آذرآب اراک به دلیل بی توجهی بانک کشاورزی، به رئیس جمهور مبنی بر ضرورت رعایت عدالت در پرداخت حقوق بازنشستگان.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و ۲۰ نماینده به وزیر نیرو: لزوم تسریع در اجرای بند و تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران و کارکنان شرکتی آب منطقه ای اصفهان، به وزیر ارتباطات درباره لزوم تسریع در اجرای طرح های توسعه شبکه مخابرات و رفع مشکلات ارتباطی تلفن ثابت، همراه و اینترنت شهرستان های حوزه انتخابیه.

محمد کعب عمیر نماینده شوش به رئیس جمهور: لزوم همسان سازی حقوق بازنشستگان و توجه به این قشر.

سیدحمیدرضا کاظمی نماینده پلدختر به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در پرداخت پول گندم کشاورزان حوزه انتخابیه.

هاجر چنارانی نماینده نیشابور به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت تعیین تکلیف معلمان قرآن جامانده از آزمون سال ۱۴۰۰.

علیرضا ورناصری نماینده مسجدسلیمان به رئیس جمهور: ضرورت افزایش سالیانه حقوق کارکنان قراردادی به خصوص کارکنان قرارداد موقت وزارت نفت.

احمد نادری نماینده تهران به وزیر امور خارجه: لزوم برخورد با برگزار کنندگان آزمون بورسیه تحصیلی برای دانش آموزان ایرانی توسط موسسه ترکیه به صورت غیر قانونی در تهران.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه

از آخرین مطالب علمی در حوزه مدیریت با خبر شوید!