امروز 29 اردیبهشت 1403 ساعت 10:06

تعداد بازدیدکنندگان 127315 نفر

Search
Close this search box.

هفته دولت گرامی باد

هفته دولت

هفته دولت فرصتی مغتنم در پاسداشت و گرامیداشت یادوخاطره شهیدان والامقام مسئول و کارمند است که حضور در سنگر جهاد و شهادت در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی را به حضور دنیوی ترجیح دادند و با خون سرخ خویش در روزهای افتخار و حماسه، تلالو روشنی از ایمان و عمل را به یادگار نهادند.

دوم تا هشتم شهریورماه که در تقویم ایران اسلامی مزین به نام دولت گشته است، یادآور تلاش‌های مجاهدانه معلمان بزرگ ایمان و عمل، شهیدان رجایی و باهنر و نمادی است ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی.

در تاریخ هر ملت، فراز و نشیب های تلخ و شیرینی وجود دارد که تعیین کننده سرنوشت و سازنده فرهنگ آن ملت است. نظام جمهوری اسلامی در ایران به رهبری بزرگ مردی که جهان مانند او را کمتر به خود دیده است، نیز جان فشانی فرزندان فداکار این مرز و بوم، بزرگ ترین بخش تاریخ ماست که خاطرات تلخ و شیرین بسیاری در دل دارد. در این میان، شهادت دو شخصیت فداکار اسلام، رجایی و باهنر که به آتش کین منافقان سوختند، فصلی از شهادت را به نام «هفته دولت» در تاریخ انقلاب گشوده است…

شرکت OSP، آغاز هفته اول شهریور ماه، که با یاد شهیدان والا مقام رجایی و باهنر مزین و به نام هفته دولت نامگذاری شده است، به همه دولت مردان خدوم و مجموعه اداری و اجرائی کشور تبریک عرض می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه

از آخرین مطالب علمی در حوزه مدیریت با خبر شوید!