امروز 8 اردیبهشت 1403 ساعت 13:19

تعداد بازدیدکنندگان 122619 نفر

ارائه خدمات مشاوره پیاده سازی سیستم مدیریت کارایی آب

کمبود آب یکی از بزرگترین خطرات جهان کنونی می­باشد و قرار است در دهه آینده بیشتر افزایش یابد. فشار بر سازمان­ها، صنایع و .. برای اجرای یک برنامه مدیریت پایدار آب برای کاهش تقاضای آب از بخش­های غیرخانگی و تشویق به حفظ مایه حیات «آب» بسیار مهم و موثر در بقاء بشر است.

ISO 46001الزامات را مشخص می­کند و حاوی راهنمایی برای استفاده از آن در مورد مصرف آب سازمانی است. که شامل نظارت، اندازه ‌گیری، مستندسازی، گزارش ‌دهی، طراحی و اقدامات تدارکاتی برای تجهیزات، سیستم ­ها، فرآیندها و آموزش پرسنل است که به مدیریت بهره ‌وری آب کمک می‌کند.

این استاندارد نیز همانند سایر سیستم­های مدیریتی برای سازمان های کوچک، متوسط و بزرگی که از آب استفاده می­کنند قابل اجرا است. استاندارد پیشنهادی منعطف است و می­تواند با طیف وسیعی از سازمان­ها، صرف نظر از اندازه، بخش، ساختار، جغرافیا یا حوزه قضایی سازگار شود.

مزایای اخذ گواهینامه ایزو 46001 چیست؟

  • مدیریتی بهتر مصرف و بهینه سازی تقاضای آب
  • کاهش اثرات زیست محیطی ناشی از تخلیه/هدر رفتن آب
  • ایجاد فرآیند شناسایی و تعیین فرصت های بهبود مصرف آب
  • گواهی بر پایبندی شرکت به اصول مسئولیت اجتماعی
  • و غیره.

شرکت OSP به عنوان قدیمی­ ترین واحد خدمات مهندسی مشاور مدیریتی کشور با تجربه ­ای افزون بر 27 سال، طبق روال سالیان گذشته، پس از ترجمه متن استانداردهای مختلف و انتشار آن در سایت شرکت OSP، هم اکنون آمادگی کامل خود را در راستای مشاوره، آموزش، راهبری، استقرار ISO 46001:2019 اعلام می­نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه

از آخرین مطالب علمی در حوزه مدیریت با خبر شوید!