امروز 5 اردیبهشت 1403 ساعت 20:11

تعداد بازدیدکنندگان 122112 نفر

ولادت فرخنده امام باقر(ع) مبارک باد

امام محمد باقر(ع)

ماه رجب، ماه اخلاص، سراسر نور و رحمت، عبادت، استغفار، خضوع و بندگی به درگاه الهی، ماه مبعث پیامبر ختمی مرتبت حضرت محمد (ص) و ولادت باسعادت سه امام می باشد.روز اول ماه رجب مصادف است با میلاد پر برکت پنجمین ستاره آسمان امامت و ولایت امام محمد باقر(ع)، مخزن الاسرار توحید و کاشف علوم دین، مطلع الفجر دانش‌ها و ارزش‌ها، وجودی که سرچشمه‌ پاک مهر، لطف و عطوفت و محل حضورش مَهبط فرشتگان عالم قدس است و خاک پای او توتیای چشم‌شان و چه مفاخره‌ای عظیم در میانشان برای این اقبال بلند برپاست. خشنودی او چشمه‌ خورشید رضای الهی است همان‌گونه که کرمش منبع لایزال جوشش فیض و کرامت است.

آفتاب پنجم آسمان امامت همانکه زمین را به یمن قدومش دوباره متبرک کرد تا در روزگار حاکمیت جهل و جمود افکار، اندیشه و معارف ناب محمدی را تحکیم بخشد و بر ژرفای تفکّر و بینش بیافزاید.

شرکت OSP، حلول ماه رجب المرجب و ولادت فرخنده امام باقر(ع) را به پیشگاه حضرت ولیعصر(عج) و مسلمانان جهان تبریک و تهنیت عرض می نماید و توفیق درک کامل و بهره مندی از فضیلت های این ماه پربرکت را برای حرکت در مسیر سعادت دنیا و آخرت، از درگاه حضرت احدیت برای همگان مسئلت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه

از آخرین مطالب علمی در حوزه مدیریت با خبر شوید!