امروز 7 اردیبهشت 1403 ساعت 18:34

تعداد بازدیدکنندگان 122352 نفر

خبری خوب برای کسب و کارهای آسیب دیده از اغتشاشات

بسته های حمایتی

وزیر اقتصاد با تاکید بر اینکه دولت ترمیم خسارت وارد شده به کسب و کارها را وظیفه خود می داند ، گفت: مشخصاً در مورد بعضی از بسته‌های حمایتی ویرایش اولیه صورت گرفته و به مراجع ارجاع شده است.

سیداحسان خاندوزی در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به لطماتی که در فضای مجازی به کسب و کارها و فعالان اقتصادی به دلیل اتفاقات هفته های اخیر وارد شده است، اظهار کرد: دغدغه‌های فعالان اقتصادی در فضای مجازی و حقیقی در طول هفته های گذشته و لطماتی که ناامنی اجتماعی وارد کرده است را باید به رسمیت شناخت.

وزیر اقتصاد افزود: بر همه ما روشن است که اهمیت کسب و کار و امنیت سرمایه گذاری موضوعی است که نه تنها فقط شاخص‌های رشد اقتصادی و پیشرفت اقتصادی را تحت تأثیر قرار می دهد بلکه بر معیشت مردم، خانوارها و فعالان اقتصادی از اصناف و تجار و کسانی را که در فضای مجازی هستند، تأثیرگذار است.

وی گفت: حتما لطمات وارد شده به کسب و کارها باید ترمیم شود و دولت وظیفه خود می‌داند و مشخصا در مورد برخی از بسته‌های حمایتی، دوستان دست به کار شده‌اند، ویرایش اولیه صورت گرفته و به مراجع ارجاع شده و اگر مورد تصویب قرار گیرد ظرف روزهای آینده می‌تواند خبر خوبی برای فعالان اقتصادی باشد.

وی ادامه داد: در این بخش نیز تأکید بر فضای امنیت اقتصادی کسب و کار شده و یکی از نقاط مشترک و مورد تفاهم بین دولت و بخش خصوصی است.

به نقل از تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه

از آخرین مطالب علمی در حوزه مدیریت با خبر شوید!