امروز 6 اردیبهشت 1403 ساعت 21:24

تعداد بازدیدکنندگان 122265 نفر

ایام الله دهه مبارک فجر، تبریک و تهنیت باد

دهه مبارک فجر

دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحه‏ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‏ انداز کرد. این ایام عزیز و فرخنده، فرصتی است بس غنیمت که بدانیم مرهون شهدای گرانقدر و عزیزی هستیم که درخت تناور این انقلاب با خون آنان سیراب گردیده است.

انقلاب اسلامی ایران، مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است. طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی و استبداد ستم شاهی به رهبری فرزانه ای است که اندیشه ای جز عزت اسلام در سر نداشت. دهه فجر انقلاب اسلامی، فصل پیروزی نهضت آزادی‌خواهی و عدالت‌طلبی مردم غیور و آزاده ایران اسلامی است. مردمانی که در طول تاریخ پر فراز و نشیب این دیار کهن، هیچ‌گاه دست از آرمان‌های بلند ملی و مذهبی خود نکشیده و همواره و در سخت‌ترین شرایط برای دست‌یابی به جامعه‌ای متعالی تلاش و مجاهدت نموده‌اند.

شرکت OSP، ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک و تهنیت گفته و از پیشگاه حضرت احدیت سعادتمندی و توفیقات روزافزون را در خدمتگزاری به این ملت شریف و غیور خواستار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه

از آخرین مطالب علمی در حوزه مدیریت با خبر شوید!