امروز 7 اردیبهشت 1403 ساعت 06:20

تعداد بازدیدکنندگان 122299 نفر

دوازدهم فروردین، سالروز پرافتخار تبلور اراده ملت انقلابی گرامی باد

روز جمهوری اسلامی

“روز جمهوری اسلامی”، یادآور اتحاد و همبستگی تاریخی و پرشکوه ملت به پاخاسته و قهرمانی است که برای استقرار نظام مردم سالاری دینی و حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش در همه پرسی تاریخی سال ۱۳۵۸، مشارکت فعال و شورانگیز داشتند.

دوازدهم فروردین ماه، سالروز پرافتخار تبلورِ اراده ملت انقلابی، قهرمان و حماسه ساز ایران اسلامی است.

اینک به پاس و به یاد آن انتخابات سرنوشت ساز و درخشان، جمهوری اسلامی ایران برفراز قلّه ی رفیع عزت و اقتدار و استقلال ایستاده است و به آینده ای روشن و پرامید و پر افتخار این سرزمین و عظمت آن می نگرد.

روز جمهوری اسلامی، سند آزادی و استقلال ملت آزاده‌ای است كه برای دستيابی به آرمان های مقدس خود با استقامتی خستگی ناپذير و به بركت خون شهيدان، نور امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان بر افروخته است و تعبیر بدیع و زیبای معمار کبیر انقلاب اسلامی که این روز را، روز امامت امت و روز فتح و ظفر ملت و نخستین حکومت الله و از بزرگترین اعیاد مذهبی و ملی ما که باید زنده نگه داشته شود نامیدند، به خوبی نمایانگر عظمت و شوکت این روز حماسی است.

شرکت OSP، این روز بزرگ و تاریخ ساز را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم(ارواحنا لمقدمه الفداء)، و مردم سربلند و با بصیرت و وفادار این سرزمین تبریک و تهنیت عرض می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه

از آخرین مطالب علمی در حوزه مدیریت با خبر شوید!