امروز 8 اردیبهشت 1403 ساعت 08:21

تعداد بازدیدکنندگان 122585 نفر

“روز ملی دامپزشکی” گرامی باد

روز ملی دامپزشکی

“روز ملی دامپزشکی”، فرصتی است تا عموم مردم از دامنه بیکران و تنوع خدمات وگستره وسیع فعالیت های دامپزشکان، مدیران و کارکنان خدوم و زحمتکش دامپزشکی بیش از پیش آگاهی یابند و دریابند که تأثیر علم و آگاهی و زحمات آنان در عرصه سلامت و امنیت چشمگیر است، بنابراین سزاست تا از دامپزشکان نیز بسان سایر تلاشگر ان عرصه سلامت تقدیر شود.

بی تردید سلامت، بهداشت و امنیت غذایی از مقوله های بسیار ضروری در زندگی تمام جوامع بشری است. امروزه بخش عمده ای از غدای انسانها از فرآورده های دامی تأمین می گردد و از این لحاظ دامپزشکی دارای اهمیت بسیار ویژه ای در تولید می باشد.

در طول سال روزهایی را به میمنت و یا گرامیداشت اسطوره‌ و یا الگویی بی همتا نام گذاری کرده اند تا شاید پاسداشت کمی از تلاش های منسوبان آن حرفه باشد؛ اینک 14 مهرماه، روز گرامیداشت افرادی می باشد که سرشت این انسان های  نجیب، خدوم، بی ادعا و گمنام به گونه ای است که  بی منت سلامت جامعه را تضمین می کنند و  برای حراست از سلامت جامعه در صف اول مبارزه با بیماری های مشترک بین انسان و حیوان، خطر ابتلا به بیماری های هولناک را برای حفظ سلامت هموطنانشان به جان می خرند.

شرکت OSP، ضمن تبریک و گرامیداشت روز ملی دامپزشکی، وظیفه خود می دانم از تلاشها و زحمات همه دامپزشکان و دست اندرکاران شریف این حوزه، تشکر و قدردانی نمایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه

از آخرین مطالب علمی در حوزه مدیریت با خبر شوید!