امروز 31 فروردین 1403 ساعت 11:11

تعداد بازدیدکنندگان 121153 نفر

گرامیداشت 29 مهر ماه، “روز ملی صادرات”

روز ملی صادرات

29 مهر ماه، “روز ملی صادرات”، روز قدرشناسی و ارج نهادن به صادرات و همه صادر کنندگان است. صادر کنندگانی که در قامت رزمندگان جنگ اقتصادی این بار در میدان جنگ تحریمی از کیان اسلامى شان دفاع می کنند و با درایت و رشادت خود دنیا را متحیر کرده اند.

صادرکنندگان محترم، طلايه داران جبهه صادرات و تجارت جهانی و عامل رفاه و حامی مردم در لحظات و صحنه‌هاي سرنوشت ساز جامعه اند و از آنجايي که بدنبال خلق ثروت، رفع نابسامانی های اقتصاد و کسب منابع ارزی برای کشورمان می باشند همواره شايسته تكريم وتحسين اند.

صادرکنندگان افتخارآفرین کشور، تمامی امکانات و مساعی خود را در جهت توسعه صادرات به خدمت گرفته اند تا با بهره گیری از  ظرفیت های لجستیکی، فنی، مالی و علمی موجود در کشور در  راستاى گامهای دولت برای تسهیل فرآیندهای صادراتی و با توجه به لزوم افزایش مشارکت بخش خصوصی و جامعه علمی کشور در تدوین راهبردهای صادراتی، آثار و تبعات منفی هر تصمیم و سیاستی در حوزه تجارت خارجی کشور را به حداقل ممکن تنزل دهند.

مجموعه OSP، بر خود واجب میداند تا در 29مهر،”روز ملی صادرات”، ضمن ارج نهادن به تلاشهای اين عزيزان و گراميداشت فعالان عرصه صادرات و تجارت جهانی، از خدمات با ارزش و زحمات صادرکنندگان عزیز تقدير نموده، موفقیت و سلامتی همه ایشان را از درگاه  ایزد مننان مسئلت نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه

از آخرین مطالب علمی در حوزه مدیریت با خبر شوید!