امروز 7 اردیبهشت 1403 ساعت 03:50

تعداد بازدیدکنندگان 122284 نفر

“هفته نیروی انتظامی” گرامی باد

هفته نیروی انتظامی

نیروی انتظامی، مظهر اقتدار نظام و برقرار کننده امنیت اجتماعی با مشارکت همه شهروندان جامعه است. بدون شک، پیشرفت، تعالی، توسعه همه جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب می‌کند تا در سایه این امنیت، فعالیت‌ها با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد و برقراری نظم و امنیت اجتماعی تنها در اثر زحمات مخلصانه همه این عزیزان واقعیت پیدا می‌کند.

۱۳ مهرماه، روز نیروی انتظامی، بهانه ‌ایست برای پاسداشت هر چند ناچیز از دلاوری‌های سبزجامگان نیروی انتظامی و مرزبانان غیور، آنان که در راه برقراری و حفظ نظم و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، جان را در طبق اخلاص نهاده اند و در این راه شب و روز نمی‌شناسند.

شرکت OSP، ضمن تبریک این هفته به حافظان نظم و امنیت، از تلاشهای ارزنده و عملکرد مؤثر کلیه نیروها، کارکنان و پرسنل نیروی انتظامی که با تدبیر شایسته و استعانت از درگاه خداوند بخشنده مهربان با تعهد، علاقه و پشتکار، امنیت کشور را تأمین می نمایند، تقدیر و تشکر می‌کنم و سلامتی و سربلندی این عزیزان در راه حفظ امنیت جامعه و خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

آرزومندم همه با استعانت از ذات پاک اهل بیت و ائمه اطهار(علیهم السلام)، در درک فیوضات الهی آن بزرگواران کوشا باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه

از آخرین مطالب علمی در حوزه مدیریت با خبر شوید!